Wirtualna rzeczywistość w kafejkach internetowych?

Chociaż w Polsce na próżno można szukać kafejek internetowych, w Chinach w dalszym ciągu są one niesamowicie popularne. Właśnie dlatego w tym kraju HTC zdecyduje się na nietypowy sposób promocji swoich gogli VR.

Miliony młodych Chińczyków odwiedzają codziennie kawiarenki internetowe by skorzystać z sieci czy pograć online. W tych miejscach HTC widzi szansę na doskonałą promocję swojego najnowszego produktu – gogli HTC Vive. Firma ogłosiła partnerstwo z ShunWang Technology – krajowego lidera dostarczającego oprogramowanie do kafejek internetowych. Niedługo odwiedzający te miejsca goście będą mogli doświadczyć wirtualnej rzeczywistości w cenie 5 dolarów za 10 minut użytkowania gogli. Cena nie wydaje się wysoka, więc zainteresowanie usługą powinno być ogromne. To może być bardzo dobry krok marketingowy, który na starcie pomoże HTC zyskać dużą przewagę nad konkurentami – Oculus Riftem i PlayStation VR, które prezentowane są głównie na imprezach branżowych.