Kadra kierownicza Twittera traci wiarę

Jeden z największych serwisów społecznościowy w Sieci ostatnio nie ma szczęścia do dobrych wiadomości. Najpierw zahamowanie wzrostu, potem brak zakładanego zainteresowania reklamodawców, następnie porażka nowych produktów, a teraz i wizerunek firmy może ucierpieć.

Istotna część kadry kierowniczej Twittera postanowiła zmienić pracę. Od dziś szefowie działów produktowych, inżynieryjnych i mediów nie są częścią firmy, co potwierdza jej sam dyrektor generalny. Odchodzi też szef Vine’a, który od teraz będzie dla Google’a rozwijał projekty związane z wirtualną rzeczywistością.

Twitter, nękany zarówno problemami finansowymi, jak i technicznymi, przyciągnął do siebie niedawno nowych członków zarządu a także nową panią kierownik działu PR. Firma chce się skupić na promowaniu swojej marki by zyskać nowych użytkowników.

Was really hoping to talk to Twitter employees about this later this week, but want to set the record straight now: pic.twitter.com/PcpRyTzOlW

— Jack (@jack) styczeń 25, 2016