Już wiadomo, jak będzie się sprzedawał iPhone 7

iPhone jest najważniejszym elementem strategii Apple'a, a po raz pierwszy w historii firma ta odnotowała spadek wzrostu sprzedaży. iPhone 7 ma to jednak zmienić. I to znacząco.
(wizja artystyczna)

(wizja artystyczna)

Merrill Lynch i Bank of America przeprowadzili badanie, którego celem było oszacowanie popytu na iPhone’a 7, mimo iż na razie nic na temat tego telefonu nie wiemy. Publiczność jest na tyle wygłodniała, jak się okazuje, że niektórzy odpuszczają sobie zakup „podkręconego” iPhone’a 6s, tylko po to, by być gotowymi finansowo na nową generację tego telefonu.

Z 1000 przebadanych respondentów:

  • 42 procent osób, które planują zakup iPhone’a, wstrzymuje się z zakupem, ponieważ czeka właśnie na „siódemkę”.
  • jakby tego było mało, aż 51 procent osób, które chcą kupić iPhone’a 7, aktualnie posiada iPhone’a 6 lub iPhone’a 6 Plus, a kolejne 26 proc. iPhone’a 6s lub iPhone’a 6s Plus. A zatem bardzo duża grupa użytkowników iPhone’ów ostatnich dwóch generacji wie już, że chce kupić iPhone’a 7.
  • Co ciekawe, jeżeli chodzi o posiadaczy iPhone’a 5s, którzy planują wymienić telefon na nowszą generację, aż 59 proc. zamierza kupić iPhone’a 6s lub 6s Plus, zaś 21 proc. czeka na iPhone’a 7.