Kursk: pierwsze grywalne demo już w sierpniu!

Jujubee S.A., polskie studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier, ogłasza pokaz pierwszej grywalnej wersji paradokumentalnej gry przygodowej KURSK, który odbędzie się podczas targów Gamescom 2016. KURSKOWI towarzyszyć będzie kolejna z produkcji studia - Realpolitiks - strategia czasu rzeczywistego, której data wydania planowana jest na drugą połowę 2016 roku. Również grywalna wersja tego tytułu zostanie udostępniona odwiedzającym stoisko Jujubee.

12 Sierpnia 2000 roku na Morzu Barentsa zatonął rosyjski okręt atomowy K-141 Kursk. Okoliczności tej katastrofy, w której zginęło 118 marynarzy, po dziś dzień są niejednoznaczne i budzą wiele kontrowersji.

KURSK będzie pierwszą, pełnoprawną grą paradokumentalną w historii. Opowie ona historię tragedii łodzi podwodnej, a fabuła będzie oparta w większości na faktach. Dzięki temu gracze będą mieli możliwość dowiedzenia się więcej o dramatycznej historii okrętu.

„Pokażemy grywalne demo KURSKA podczas targów Gamescom 2016. Wierzymy, że wydarzenie to będzie świetną okazją do przedstawienia postępów w produkcji przede wszystkim graczom i prasie. Naszym celem jest ukończenie prac nad KURSKIEM w ostatnim kwartale 2016 roku. Wszyscy zainteresowani grą będą mieli szansę ją zobaczyć i w nią zagrać w sierpniu w Kolonii na naszym stoisku w strefie dla graczy” – powiedział Michał Stępień, Prezes Zarządu Jujubee.

Dodatkowo Realpolitiks, kolejny interesujący projekt Jujubee, jest próbą zbudowania gry strategicznej czasu rzeczywistego o unikalnej strukturze, w której gracz skupia się na zarządzaniu jednym z wybranych, współczesnych państw. Gracz zmierzy się tutaj z decyzjami oraz zadaniami na poziomie makro-zarządzania.

Główna mechanika i aspekty rozgrywki zawierają politykę wewnętrzną, ekonomię, dyplomację, unikalny system wydarzeń losowych, wojskowość, szpiegostwo i wciągające misje. Wyniki działań gracza i jego decyzje będą silnie uzależnione od wyborów moralnych dokonywanych podczas rozgrywki.