Przedsprzedaż Galaxy S7 bije na głowę poprzedników

Atrakcyjny design i kilka nowych funkcji w nowych flagowcach Samsunga przyciągnęły jeszcze więcej klientów niż ubiegłoroczny model Galaxy S6.

Od pewnego czasu Samsung nie podaje oficjalnych wyników sprzedaży swoich flagowców, dlatego polegać możemy jedynie na szacunkach i doniesieniach z największych sklepów. Samsung Galaxy S7 i S7 Edge trafiły na rynek globalny 11 marca br i według wstępnych informacji oba modele cieszą się o wiele większym zainteresowaniem niż ubiegłoroczny Galaxy S6.

Na rynku europejskim szacuje się, że przedsprzedaż urządzeń była aż o 250% wyższa niż w ubiegłym roku podczas premiery serii S6. Mało tego, w Chinach, największym rynku smartfonów na świecie, osiągnęła ona poziom 10 milionów zamówień. Przed premierą urządzenia internetowe sklepy JD.com zanotował sprzedaż na poziomie 6,4 miliona sztuk, a fizyczny sklep z elektronicznymi urządzeniami Suning pochwalił się przedsprzedażą na poziomie 1,4 mln egzemplarzy. Jeśli informacje te są rzeczywiście prawidłowe wkrótce Samsung powinien pochwalić się oficjalnym rekordem przedsprzedaży.