Zgadnijcie ile OnePlus zapłacił, by znaleźć się w House of Cards

Samung, Apple czy Sony - te smartfony najczęściej lądują we współczesnych filmach i serialach. Chiński producent także postanowił stać się bardziej rozpoznawalną marką w USA, dlatego zdecydował się na product placement w jednym z najpopularniejszych, amerykańskich seriali.

Zwróciliście uwagę jakimi telefonami posługują się bohaterzy czwartego sezonu „House of Cards”? To nie żadne iPhone’y czy Samsungi Galaxy S6, ale chińskie OnePlus 2 i OnePlus X. Za takie lokowanie produktu producent zapłacił 300 tysięcy dolarów. Trudno powiedzieć, czy marka stanie się przez to bardziej rozpoznawalna, ale przy okazji ostatniej zapowiedzi swojego flagowca OnePlus przyznał, że celuje głównie w rynek amerykański.

Co ciekawe nie jest to jedyny chiński producent, który w podobny sposób rozreklamował swój produkt – smartfony Oppo pojawiły się także w amerykańskim „Top Model”, a Vivo Electronics ze swoim X5 Pro pokazał się w „Marsjaninie”.