Jakie gry można stworzyć w dobę?

W Bibliotece UKW w Bydgoszczy 19-20 listopada odbył się Huuuge Game Jam, czyli 24-godzinny maraton tworzenia gier. W tym czasie uczestnikom udało się stworzyć 35 gier na zadany przez organizatora temat.

Tematem Huuuge Game Jamu był obrazek przedstawiający labirynt z klocków LEGO. Interpretacja mogła być dowolna. Wyobraźnia uczestników nie zawiodła. W efekcie w trakcie doby na miejscu oraz online – gdyż taka też była możliwość uczestnictwa – powstało 35 gier. Poniżej prezentujemy laureatów, natomiast zainteresowanych przetestowaniem wszystkich gier zgłoszonych do konkursu odsyłamy na stronę itch.io.

Huuuge Game Jam na miejscu:

Podium:

1. Wild Boar Studio za grę Headhead 2. Art. Core za grę Relative Runner 3. Krasnoludy z Marsa za grę Khazad Dumska Masakra Toporem Manualnym

Huuuge wyróżnienie:

Damian Nowakowski za grę Lunar Maze

Dodatkowe wyróżnienia:

– Najlepsza gra VR

Krzysztof Lewicki, Robert Lewicki za grę Gravity Jam

– Najlepsza gra off topic

Szymon Licau, Łukasz Kiełczykowski za grę Hard Beat

Huuuge Game Jam Online:
Podium

1. Johns of Gamedev za grę Realative Me 2. Oskar Kołosowski, Adam Prucnal za grę Paranormal Relativity 3.Wojciech Łojkowski, Kacper Narożnik, Paweł Luszuk, Adam Makiewicz, Julianna Mikucka za grę Gravity and Mirrors

Źródło: materiały prasowe