Jakie gry mo偶na stworzy膰 w dob臋?

W Bibliotece UKW w Bydgoszczy 19-20 listopada odby艂 si臋 Huuuge Game Jam, czyli 24-godzinny maraton tworzenia gier. W tym czasie uczestnikom uda艂o si臋 stworzy膰 35 gier na zadany przez organizatora temat.

Tematem Huuuge Game Jamu by艂 obrazek przedstawiaj膮cy labirynt z klock贸w LEGO. Interpretacja mog艂a by膰 dowolna. Wyobra藕nia uczestnik贸w nie zawiod艂a. W efekcie w trakcie doby na miejscu oraz online – gdy偶 taka te偶 by艂a mo偶liwo艣膰 uczestnictwa – powsta艂o 35 gier. Poni偶ej prezentujemy laureat贸w, natomiast zainteresowanych przetestowaniem wszystkich gier zg艂oszonych do konkursu odsy艂amy na stron臋 itch.io.

Huuuge Game Jam na miejscu:

Podium:

1. Wild Boar Studio za gr臋 Headhead 2. Art. Core za gr臋 Relative Runner 3. Krasnoludy z Marsa za gr臋 Khazad Dumska Masakra Toporem Manualnym

Huuuge wyr贸偶nienie:

Damian Nowakowski za gr臋 Lunar Maze

Dodatkowe wyr贸偶nienia:

– Najlepsza gra VR

Krzysztof Lewicki, Robert Lewicki za gr臋 Gravity Jam

– Najlepsza gra off topic

Szymon Licau, 艁ukasz Kie艂czykowski za gr臋 Hard Beat

Huuuge Game Jam Online:
Podium

1. Johns of Gamedev za gr臋 Realative Me 2. Oskar Ko艂osowski, Adam Prucnal za gr臋 Paranormal Relativity 3.Wojciech 艁ojkowski, Kacper Naro偶nik, Pawe艂 Luszuk, Adam Makiewicz, Julianna Mikucka za gr臋 Gravity and Mirrors

殴r贸d艂o: materia艂y prasowe