Ryse son of rome

Zagrasz przez 5 minut – gra jest twoja za darmo

Do 7 sierpnia bez dodatkowych opłat można pobrać pełną kampanię, stworzoną przez studio Crytek. Okazja jest ciekawa, ale trzeba wiedzieć o dwóch haczykach.
Aby pobrać „Ryse: Son of Rome” należy wejść na stronę promocji w serwisie GameSessions. Po pobraniu instalatora wystarczy do czasu zakończenia akcji, czyli 7 sierpnia, uruchomić grę i spędzić w niej przynajmniej 5 minut. To zagwarantuje nam, że „Ryse” stanie się naszą własnością za darmo.
Są jednak dwa istotne detale. Po pierwsze w ten sposób otrzymamy jedynie dostęp do pełnego trybu fabularnego. By zagrać przez sieć z innymi graczami, konieczne będzie uiszczenie dodatkowej opłaty w wysokości 4,99 USD (19 zł). Cena jest obniżona o 75%, więc, jeśli lubimy wieloosobową rozgrywkę, warto rozważyć ten zakup. Po drugie GameSessions oferuje produkt bez zabezpieczeń DRM (dotyczy to tylko bezpłatnego wariantu), a to oznacza, że nie powiążemy gry ze Steamem. Jednak gracze, którym nie zależy na zdobywaniu osiągnięć i korzystaniu z funkcji platformy Valve, nie uznają tego za niedogodność.
ryse: son of rome

Jako rzymski centurion, gracz będzie próbował zemścić się na mordercach swojej rodziny (fot. Crytek)

„Ryse: Son of Rome” został pierwotnie wydany w 2013 roku na konsolę Xbox One, jako jeden z jej tytułów startowych. Rok później na komputerach PC ukazała się odświeżona wersja, oferująca wszystkie wydane do tej pory dodatki cyfrowe oraz survivalowy tryb rozgrywki. W kampanii jednoosobowej wcielamy się w rolę Mariusa Titusa, rzymskiego centuriona, który, dowodząc własnymi oddziałami żołnierzy, przedziera się przez kolejne zastępy wrogów w poszukiwaniu osób odpowiedzialnych za śmierć jego bliskich. Walka sprowadza się głównie do wciskania odpowiednich sekwencji klawiszy oraz wydawania poleceń podwładnym. Na uwagę zasługuje dopracowana oprawa wizualna, przystosowana do rozdzielczości 4K. Za produkcję odpowiada studio Crytek, które stworzyło silnik graficzny CryEngine, wytyczający z każdą kolejną wersją nowe standardy w dziedzinie komputerowej grafiki 3D. | CHIP