motorola

Teraz Motorola naśmiewa się w reklamie z Samsunga

Fot. Youtube
Kilka tygodni temu firma z Korei Południowej opublikowała spot w zabawny sposób przedstawiający iPhone'y na tle własnych, "nowocześniejszych" urządzeń. Motorola włącza się do gry i nagrywa klip, w którym kontynuuje historię z reklamy Samsunga.

Apple pozostał głuchy na kampanię Samsunga, ale, co ciekawe, do akcji wkroczyła Motorola, która stworzyła spot pod tytułem „Up-upgrade”. Widzimy w nim mężczyznę podobnego do tego z niedawnej reklamy, szydzącej z iPhone’ów. Bohater najnowszego klipu rozradowany wraca do domu, by na Galaxy Note 8 pokazać swojej partnerce film z wakacji. Kobieta wyciąga jednak z pudełka Motorolę Z2 Play i podpina do niej moduł Moto Mods Insta-Share Projector, dzięki któremu mogą razem obejrzeć to samo wideo na ścianie salonu.

Spot jest jednak dość delikatny. Gdyby Motorola chciała zagrać ostrzej, wspomniałaby o zapalających się Samsungach Galaxy Note 7 albo o braku wodoszczelności w Galaxy S6. No i reklama marki należącej do Lenovo, trzeba przyznać, nie ma takiego rozmachu i narracyjności jak wcześniejsza produkcja koncernu z Korei.

Klip „Growing up” opowiadał o mężczyźnie, który od 2007 roku był wierny urządzeniom Apple. Nawet gdy jego dziewczyna, właścicielka smartfonu Samsunga, zachwalała funkcje: wodoodporność, obsługę rysikiem i bezprzewodowe ładowanie – miłośnik iPhone’a był nieugięty. Wszystko zmieniło się za sprawą Note’a 8. Ostatecznie iPhone wylądował w szufladzie, a kolejka czekających na jego nowy model nie zrobiła już na postaci ze spotu wrażenia.

Producenci smartfonów rytualnie drwią z produktów konkurencji. Samsung niemal co roku publikuje reklamy, wymierzone w największego rywala. W 2011 też wyśmiewał się z miłośników iPhone’ów, stojących w kolejce, w 2014 roku sparodiował natomiast klip, promujący iPada Air. | CHIP