huawei mate 10 pro

Pozytywne komentarze od ludzi, kt├│rzy nie mieli Mate 10 Pro w r─Ökach

Fot. Huawei
31 stycznia na zamkni─Ötej grupie na Facebooku, Huawei wystartowa┼éo z konkursem, maj─ůcym na celu wy┼éonienie tester├│w flagowca Mate 10 Pro. Aby wzi─ů─ç w nim udzia┼é, wystarczy┼éo napisa─ç dlaczego pragnie si─Ö otrzyma─ç smartfon.

S─Ök w tym, ┼╝e komentarz nale┼╝a┼éo umie┼Ťci─ç na stronie sklepu Best Buy. Wygl─ůda┼é tam, jak typowa opinia klienta, zadowolonego z nabytku. A sklep dopiero prowadzi┼é przedsprzeda┼╝. W chwili ruszenia sprzeda┼╝y smartfon mia┼éby wi─Öc sporo pozytywnych opinii od ludzi, kt├│rzy go nawet w r─Ökach nie mieli.

Faktycznie, Huawei zebra┼éo ponad 100 pozytywnych opinii o smartfonie, kt├│ry w USA┬á nie mia┼é jeszcze premiery. Cho─ç niekt├│rzy u┼╝ytkownicy jawnie pisali w komentarzach, ┼╝e nigdy nie mieli w d┼éoniach urz─ůdzenia, to r├│wnocze┼Ťnie przyznawali mu pi─Ö─ç gwiazdek. Jak wiadomo, kupuj─ůc produkt, cz─Östo zwraca si─Ö uwag─Ö na komentarze klient├│w. Jednocze┼Ťnie akcja prowadzona przez Huawei naruszy┼éa polityk─Ö sklepu, w kt├│rego regulaminie widnieje zapis: „Zastrzegamy sobie prawo do usuwania recenzji, kt├│re zawiera┼éyby tre┼Ťci, takie jak reklamy, spam, odniesienia do innych produkt├│w, ofert lub stron internetowych.”

I najwyra┼║niej wi─Ökszo┼Ť─ç tych wpis├│w zosta┼éa ju┼╝ przez sklep usuni─Öta, gdy┼╝ obecnie na karcie Mate 10 Pro zauwa┼╝y─ç mo┼╝na tylko og├│ln─ů ocen─Ö zbiorcz─ů (4,8/5), a nie poszczeg├│lne komentarze, tak jak przy innych produktach.

huawei
Screen postu z zamkniętej grupy na Facebooku, który został już usunięty (fot. 9t05google.com)

Konkurs prawdopodobnie przeszed┼éby bez wi─Ökszego echa, gdyby nie wymagano od kandydat├│w umieszczenia komentarza w popularnym sklepie internetowym, a na przyk┼éad pod postem w zamkni─Ötej grupie. Poprosili┼Ťmy Huawei o komentarz w tej sprawie. Z odpowiedzi wynika, ┼╝e firma zdaje sobie spraw─Ö z nieporozumienia i b─Ödzie bacznie przygl─ůda─ç si─Ö opiniom wystawianym przez tester├│w wy┼éonionych w ramach powy┼╝szego konkursu:

–┬áPriorytetem dla Huawei od zawsze jest klient – nieustannie zach─Öcamy konsument├│w do dzielenia si─Ö do┼Ťwiadczeniami z korzystania z naszych produkt├│w. Bardzo cenimy ka┼╝d─ů szczer─ů opini─Ö. Naszym zdaniem dosz┼éo do nieporozumienia w zwi─ůzku z niedawn─ů publikacj─ů posta w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych, kt├│ry dotyczy┼é rekrutacji tester├│w. ┼╗aden z tester├│w, kt├│rzy opublikowali recenzje podparte dobr─ů znajomo┼Ťci─ů produktu, nie otrzyma┼é od Huawei korzy┼Ťci finansowych za swoj─ů uczciw─ů opini─Ö na temat tego produktu. Obecnie pracujemy nad weryfikacj─ů post├│w, co do kt├│rych zachodzi podejrzenie, ┼╝e zosta┼éy opublikowane przez tester├│w, kt├│rzy nie otrzymali urz─ůdze┼ä do test├│w. – przekaza┼éa CHIP-owi Beata Ch─ůdzy┼äska z Huawei.

Mate 10 Pro wchodzi na ameryka┼äski rynek w niekorzystnej dla firmy sytuacji. Brak bowiem operatora (o politycznych powodach tego stanu rzeczy niedawno pisali┼Ťmy), kt├│ry zaoferowa┼éby go swoim klientom. W USA za 90 proc. sprzeda┼╝y telefon├│w odpowiadaj─ů w┼éa┼Ťnie operatorzy tacy jak Verizon czy AT&T. W Polsce smartfon dost─Öpny jest w sprzeda┼╝y od pa┼║dziernika ubieg┼éego roku. Obecnie za wariant z pami─Öci─ů 128 GB trzeba zap┼éaci─ç oko┼éo 3000 z┼é. | CHIP