Mark Zuckerberg zapowiada zmian臋 dzia艂ania Facebooka

Tw贸rca najwi臋kszego portalu spo艂eczno艣ciowego podkre艣la, 偶e chce w tym roku „naprawi膰” sw贸j serwis. Na Facebooku ma by膰 mniej mowy nienawi艣ci i konflikt贸w pomi臋dzy u偶ytkownikami. Jak zaznacza Zuckerberg, zmniejszy si臋 ekspozycja wpis贸w pochodz膮cych od firm i medi贸w. Bardziej widoczne b臋d膮 te zamieszczane przez bliskich konkretnych internaut贸w. Lepszy zasi臋g powinny mie膰 najcz臋艣ciej komentowane wpisy. Nie wiadomo na razie, jak nowy algorytm Facebooka potraktuje posty organizacji pozarz膮dowych. 艁atwo zauwa偶y膰, 偶e ograniczenie widoczno艣ci wpis贸w firm, kt贸re promuj膮 si臋 na Facebooku, b臋dzie jeszcze bardziej sk艂ania艂o je do p艂acenia portalowi za lepsz膮 widoczno艣膰. Algorytm serwisu zmieni si臋 w ci膮gu kilku miesi臋cy.