Samsung odniósł się do informacji o problamach z baterią w Galaxy Note 8

Kilka dni temu, co opisywaliśmy, w Stanach Zjednoczonych pojawiły się doniesienia o awariach biznesowych flagowców Samsunga. Takie przypadki zarejestrowano w sieciach Verizon, T-Mobile i Sprint. Niektóre Note’y 8 po całkowitym rozładowaniu nie dawały się już uruchomić. Pojedyncze przypadki klienci raportowali także w Niemczech. Tamtejszy oddział firmy wypowiedział się w sprawie usterek, podkreślając, że zgłoszenia są incydentalne i trudno na ich podstawie na razie stwierdzić, jaka jest przyczyna problemu:

Samsung rozpatruje z największą uwagą każdą reklamację. Otrzymaliśmy niewielką liczbę zapytań od klientów, które można powiązać z zarządzaniem baterią. Będziemy w stanie udzielić szerszego komentarza, gdy zbierzemy więcej informacji na temat urządzeń, których dotyczy problem.

Użytkownicy, którzy spotkają się z takim błędem urządzenia, powinni zawiadomić producenta. Wadliwe smartfony zostaną wymienione na nowe, ewentualnie naprawione.