UWAGA NA SERWIS TELMARK SAMSUNGA!!!

Opublikowane w: Forum konsumentów

  • Zdjęcie profilowe wolf55
    Uczestnik
    Punkty: 172
    wolf55 w #510040

    Unikajcie firmę TELMARK autoryzowanego serwisu Samsunga oddałem w ramach gwarancji laptopa, był naprawiany 5 razy bez efektu, naciągnięto mnie na wymianę odpłatnie płyty głównej stwierdzając że to moja wina.Oddałem tą klawiaturę niby uszkodzoną do niezależnego rzeczoznawcy który nie stwierdziła żadnego uszkodzenia (diagnoza płyta w 100% sprawna) Ostatnie zgłoszenie które złożyłem miesiąc temu zignorowano.do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi. Poza tym uszkodzono mi klawiaturę w której oberwano zaczep mocujący. Jeszcze raz przestrzegam wszystkich którzy decydują się na zakup laptopa firmy Samsung i korzystania z serwisu TELMARK w Warszawie,omijajcie z daleka te firmy kupcie laptopa innego producenta który ma prawdziwy serwis

    Zdjęcie profilowe wolf55
    Uczestnik
    Punkty: 172
    wolf55 w #586982

    Uwazajcie na serwis samsunga telmark! Oddalem monitor LCD poniewaz mi „buczał” a w serwisie wymienili zasilacz oraz nie wiem czemu matryce. Po oddaniu z serwius po wymianie matrycy mam uszkodzony piksel a oddawalem monitor bez zadnego martwego piksela! Skandal!!! ale oni w samsungu uszkodzili mi monitor jeszcze bardziej bo nadal buczy i mam martwy piksel.Zasłaniają sie normami jakimis bzdurnymi! Kiedy dzwonilem konsultant byl arogancki i wrecz mi ublizal. Wszystko mowil na korzysc swojej firmy. UWARZAJCIE NA SERWIS TELMARK SAMSUNGA! Kiedy przedstawialem swoj pogląd to zostalem skrzyczany przez konsultanata ze” co ja nic nie wskoram ze powiem jaki mam problem” UWAZAJCIE NA NICH. …jaki produkt taki serwis…

    Zdjęcie profilowe koszalekk
    Uczestnik
    Punkty: 8 186
    koszalekk w #586991

    Czy to jest autoryzowany serwis? Bo jeśli samsung nie potrafi zadbać by ich serwisy prawidłowo funkcjonowały to ja dziękuje, kupie produkt innej firmy.

    Zdjęcie profilowe master072
    Uczestnik
    Punkty: 11 572
    master072 w #586996

    Dzięki za informacje o tym serwisie. A swoją drogą co za bezczelność i arogancja z ich strony nie do przyjęcia.

    Zdjęcie profilowe wolf55
    Uczestnik
    Punkty: 172
    wolf55 w #587005

    Tak to autoryzowany serwis tej firmy. Pierwszym razem jak dzwonilem to konsultatnt byl mily i nawet powiedzial ze mnie rozumie tak prywatnie itp. Dzis powiedzial ze ja niczego i tak nie wskoram nawet tym ze powiedzialem mu ze mam opinie z pewnego labolatorium komputerowego znanej strony internetowej i oni tez potwierdzaja moją rację.Wskazuja ze wina lezy po storonie formy samsung…ale samsung broni sie chociaz wiedza ze oszukuja mnie jako klienta. Konsultant powiedzial ze kupilem monitor niskiej klasy tzn, 2 kategorii i to moj problem…Pisalem zapytane e-mailem do serwisu telmark zeby wyjasnili mi dlaczego mam nowa matryce jak zglaszalem co innego i teraz mam martwy piksel a oddalem czysty monitor…ale nie odpowiedzieli na e-mail.Olewają klientow…NIE kupujcie tych produktow poniewaz bedziecie mieli klopot z serwisem…

    Zdjęcie profilowe le_hobbit
    Uczestnik
    Punkty: 9 313
    le_hobbit w #587008

    O ile sie oreintuje jeden bad pixel nie jest uwzgledniony w gwarancji i bodajze od 3, mozna sie ubiegac o naprawe. Jesli wymienili matryce, to cos bylo nie tak. Bad pixele to w sumie wada fabryczna, wiec nie wbili tam srubokreta;) To ze TV buczy to jego natura, nie wymyslono jeszcze zasilaczy ktore by gwizdaly;)

    Zdjęcie profilowe dowlander
    Uczestnik
    Punkty: 21 736
    dowlander w #587011

    Skoro uważasz, że serwis źle Cię potraktował to zaalarmuj o tym wyżej, do Samsunga. Sam kiedyś miałem taki problem (co prawda z rowerem) i potem producent i serwisant ciągle zganiali na kogoś winę i chcieli, abym w końcu się poddał. Ostatecznie rower został naprawiony. Jeśli pokażesz, że walczysz o swoje prawa to powinni się dokładniej zająć Twoją sprawą.

    Zdjęcie profilowe wolf55
    Uczestnik
    Punkty: 172
    wolf55 w #587012

    tak sa normy ale to chyba dziwne oddac sprawny a otrzymac z martwymi pikselami no nie? To tak jakby oddac do naprawy telefon a otrzymac go z porysowana szybką…i tez niby jest dobry no nie?Monitor nie buczal od nowisci tylko po jakims czasie zaczal.Moj kuzyn ma taki sam i mam porownanie…Mam do czynienia z wieloma sprzetami tego typu i nie stwierdzilem takiego buczenia w innych monitorach. Byla wina zasilacza skoro tak chetnie wymienili…Sami przyznaja ze to bubel poniewaz jak mowia 2 kategorii.

    Zdjęcie profilowe wolf55
    Uczestnik
    Punkty: 172
    wolf55 w #587014

    najlepsza wypowiedz konsultanta…ponoewaz juz nie wiedzial co ma powiedziec to stwierdzil ze buczy w granicach norm:)Kiedy dotykam obudowy i go nacisne to przestaje buczec…weic chyba wina lezy w spasowaniu obudowy…ale oni tego nie umieja stwierdzic chyba…

    Zdjęcie profilowe wolf55
    Uczestnik
    Punkty: 172
    wolf55 w #587018

    Dzwonilem wlasnie do samsunga i to oni mi mowia ze to nie ich wina itp…chyba nie ma szans na wygranie…Tyle bubli sprzedaje sie tej firmy i ciekawe czy wszyscy sa w 100% usatysfakcjonowani? moze daja sie splawic…

    Zdjęcie profilowe koszalekk
    Uczestnik
    Punkty: 8 186
    koszalekk w #587029

    Może też zapytaj na jakimś forum prawnym co robić? http://www.forum.prawnikow.pl/ http://forumprawne.org/ Takie działania są nie dopuszczalne i trzeba o tym mówić by likwidować cwaniactwo. Firmy może bardziej sie przyłożą do roboty widząc że wszelkie takie ich poczynania zostają poruszane publicznie i tracą na reputacji, produkty gorzej zaczną sie sprzedawać. Pracują sobie na taką opinię… i klienci kupią produkt firmy bardziej dbającej o klienta.

    Zdjęcie profilowe wolf55
    Uczestnik
    Punkty: 172
    wolf55 w #587036

    Bardzo uczciwa firma to moim zdaniem HP. To wysoki poziom uslug.

    Zdjęcie profilowe Aziraal
    Uczestnik
    Punkty: 55
    Aziraal w #588582

    Ech… Chciałbym mieć tylko takie problemy – jeden uszkodzony piksel po naprawie we firmie Telmark. A dlaczego? Wystarczy wpisać w Google: „Samsung, Telmark i gwarancja” i przeczytać o moich przejściach z tą firmą. Dla zachęty dodam: 6 miesięcy walki, 4 naprawy – po każdej monitor w zdecydowanie gorszym stanie, koniec gwarancji.

    Zdjęcie profilowe Samochodzik126p
    Uczestnik
    Punkty: 60
    Samochodzik126p w #621951

    Niestety też miałem z nimi problemy. Nie byli mi w stanie wymienić oprogramowania w MP3 dotyczącego kłopotów z obsługą języka polskiego, gdzie połowa komunikatów pyła po polsku a połowa po angielsku. Są kompletnie niekompetentni!

    Zdjęcie profilowe akrupa
    Uczestnik
    Punkty: 60
    akrupa w #621956

    Takiego producenta należy bojkotować, bardzo szybko zmądrzeje. W pracy mam kilkadziesiąt komputerków, z czego kilkanaście z dyskami Samsunga i ciągle są z nimi problemy. Dopóki firma nie odzyska mojego zaufania, nie kupię pinezki Samsunga.

Przeglądasz 15 wpisów - od 1 do 15 (z 28)

Musisz być zalogowany, aby pisać odpowiedzi.