Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Zapamiętaj mnie Przypomnij hasło Rejestracja
Wersja mobilna
Newsletter
Zgłoś uwagę
RSS

News

rozwiń
Strona główna News Wydarzenia Trendy Z czego najczęściej chcemy korzystać w wirtualnej rzeczywistości?

Oto bardzo ciekawy raport Ericsson ConsumerLab: 10 Hot Consumer Trends for 2016

Z czego najczęściej chcemy korzystać w wirtualnej rzeczywistości?

Według Ericsson ConsumerLab, w ciągu najbliższych kilku lat znaczenie informacji podawanych w formie wizualnej wzrośnie. Szczególnie będzie to widoczne poza ekranami urządzeń – wizualizacje na dobre wkroczą do naszego życia codziennego. Rzeczywistość wirtualna (VR) jest przez użytkowników smartfonów wymieniana jako najpopularniejszy nośnik informacji w formie wizualnej.

 

Według ośmiu na dziesięciu respondentów, przynajmniej jedno z dwunastu zastosowań rzeczywistości wirtualnej (VR) wymienionych w badaniu Ericsson ConsumerLab jest interesujące i warte wprowadzenia na rynek.

 

Największą popularnością wśród respondentów cieszą się wirtualne mapy, filmy odtwarzane wokół widza, wirtualna pomoc techniczna oraz okulary VR dla sportowców. Połowa ankietowanych chętnie wykorzysta rzeczywistość wirtualną do organizowania konferencji, w czasie których rozmówcy będą widoczni w formie hologramów.

Zakupy to kolejna aktywność którą zmieni rzeczywistość wirtualna. Połowa użytkowników smartfonów jest zainteresowana technologią, umożliwiającą tworzenie selfie 3D – trójwymiarowego modelu swojego ciała, który może zostać użyty w czasie zakupów online. Sześćdziesiąt procent przebadanych chciałoby zobaczyć rzeczywisty rozmiar produktów przed ich zakupem.

Ten wycinek z raportu 10 Hot Consumer Trends for 2016 przygotowanego przez Ericsson ConsumerLab pokrywa się z innymi prognozami dotyczącymi wirtualnej rzeczywistości - VR ma ogromne szanse na komercyjny sukces, a już w tym roku powinniśmy otrzymać bardzo rozbudowaną ofertę, jeśli chodzi o mobilne aplikacje, które korzystać będą z wirtualnej rzeczywistości.

Dodaj komentarz 1 komentarz
acomp
acomp 2016.02.02 18:16
W Polsce ze względu na ceny VR jest na razie mało populrny
AUTOR: tomasz domański
DODANO: 01.02.2016
Tagi producenckie: ericsson consumerlab
ŹRÓDŁO: informacja prasowa
LICZBA WYŚWIETLEŃ: 2315
CENEO KUP NAJTANIEJ
MPM SS-1206/C MPM SS-1206/C
Dostępny w 2 sklepach
Sprawdź CENY tego produktu
Dotyk Śmierci (DVD) Dotyk Śmierci (DVD)
Dostępny w 1 sklepach
Sprawdź CENY tego produktu
Vanguard SUPREME 46D Vanguard SUPREME 46D
Dostępny w 1 sklepach
Sprawdź CENY tego produktu
Quadral QUINTAS 6500 Quadral QUINTAS 6500
Dostępny w 13 sklepach
Sprawdź CENY tego produktu
APC 2-POST MOUNTING KIT FOR SMART-UPS AND SYMMETRA (AP9625) APC 2-POST MOUNTING KIT FOR SMART-UPS AND SYMMETRA (AP9625)
Dostępny w 8 sklepach
Sprawdź CENY tego produktu