Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Zapamiętaj mnie Przypomnij hasło Rejestracja
Wersja mobilna
Newsletter
Zgłoś uwagę
RSS

News

rozwiń
Strona główna News Wydarzenia Trendy Z czego najczęściej chcemy korzystać w wirtualnej rzeczywistości?

Oto bardzo ciekawy raport Ericsson ConsumerLab: 10 Hot Consumer Trends for 2016

Z czego najczęściej chcemy korzystać w wirtualnej rzeczywistości?

Według Ericsson ConsumerLab, w ciągu najbliższych kilku lat znaczenie informacji podawanych w formie wizualnej wzrośnie. Szczególnie będzie to widoczne poza ekranami urządzeń – wizualizacje na dobre wkroczą do naszego życia codziennego. Rzeczywistość wirtualna (VR) jest przez użytkowników smartfonów wymieniana jako najpopularniejszy nośnik informacji w formie wizualnej.

 

Według ośmiu na dziesięciu respondentów, przynajmniej jedno z dwunastu zastosowań rzeczywistości wirtualnej (VR) wymienionych w badaniu Ericsson ConsumerLab jest interesujące i warte wprowadzenia na rynek.

 

Największą popularnością wśród respondentów cieszą się wirtualne mapy, filmy odtwarzane wokół widza, wirtualna pomoc techniczna oraz okulary VR dla sportowców. Połowa ankietowanych chętnie wykorzysta rzeczywistość wirtualną do organizowania konferencji, w czasie których rozmówcy będą widoczni w formie hologramów.

Zakupy to kolejna aktywność którą zmieni rzeczywistość wirtualna. Połowa użytkowników smartfonów jest zainteresowana technologią, umożliwiającą tworzenie selfie 3D – trójwymiarowego modelu swojego ciała, który może zostać użyty w czasie zakupów online. Sześćdziesiąt procent przebadanych chciałoby zobaczyć rzeczywisty rozmiar produktów przed ich zakupem.

Ten wycinek z raportu 10 Hot Consumer Trends for 2016 przygotowanego przez Ericsson ConsumerLab pokrywa się z innymi prognozami dotyczącymi wirtualnej rzeczywistości - VR ma ogromne szanse na komercyjny sukces, a już w tym roku powinniśmy otrzymać bardzo rozbudowaną ofertę, jeśli chodzi o mobilne aplikacje, które korzystać będą z wirtualnej rzeczywistości.

Dodaj komentarz 1 komentarz
acomp
acomp 2016.02.02 18:16
W Polsce ze względu na ceny VR jest na razie mało populrny
AUTOR: tomasz domański
DODANO: 01.02.2016
Tagi producenckie: ericsson consumerlab
ŹRÓDŁO: informacja prasowa
LICZBA WYŚWIETLEŃ: 2315
CENEO KUP NAJTANIEJ
Voking vk750 Voking vk750
Dostępny w 1 sklepach
Sprawdź CENY tego produktu
SOEHNLE Solar Fit 63342 SOEHNLE Solar Fit 63342
Dostępny w 2 sklepach
Sprawdź CENY tego produktu
Toyo Proxes C1S 215/55R17 98W Toyo Proxes C1S 215/55R17 98W
Dostępny w 3 sklepach
Sprawdź CENY tego produktu
Siemens TE713201RW EQ7 Siemens TE713201RW EQ7
Dostępny w 1 sklepach
Sprawdź CENY tego produktu
Hyundai PDP 713 SUHDVBT Hyundai PDP 713 SUHDVBT
Dostępny w 2 sklepach
Sprawdź CENY tego produktu