Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Zapamiętaj mnie Przypomnij hasło Rejestracja
Wersja mobilna
Newsletter
Zgłoś uwagę
RSS

Procesory

rozwiń
Strona główna Procesory News Imponujący Snapdragon 835 już oficjalnie

Większość plotek znalazła potwierdzenie w rzeczywistości.

Imponujący Snapdragon 835 już oficjalnie

Qualcomm oficjalnie zaprezentował swój najnowszy, sztandarowy procesor. Snapdragon 835 zapowiada się po prostu fenomenalnie.

Snapdragon 835 został wyprodukowany w 10-nanometrowym procesie technologicznym FinFET. Ma być wydajniejszy o 27 proc. od poprzednika zużywając przy tym o 40 proc. mniej energii i jest mniejszy o 35 proc.

Procesor obsługuje technikę Quick Charge 4, dzięki której po pięciu minutach ładowania mamy osiągnąć czas rozmów wynoszący nawet cztery godziny. Układ ma też o 25 proc. wydajniej renderować sceny 3D. Ma też nie zabraknąć wyśmienitej jakości dźwięku, w tym precyzyjnego pozycjonowania go w przestrzeni, „wzorowego współczynnika SNR” czy obsługi formatu DSD.

Procesor zyskał też obsługę podwójnej fotodiody w aparacie i hybrydowego autofocusu, dzięki czemu aparaty mają szybciej łapać ostrość w gorszych warunkach oświetleniowych. Nie zabraknie też gigabitowego modemu X16 LTE i obsługi Wi-Fi 802.11ad.

Snapdragon 835 składa się z ośmiu rdzeni Kryo 280 i wykorzystuje technikę big.LITTLE, dzięki czemu bardziej wydajne rdzenie taktowane będą z częstotliwością 2,45 GHz, zaś te mniej wydajne z częstotliwością 1,9 GHz. Układ graficzny to Adreno 540.

Dodaj komentarz 10 komentarzy
Gość IP: 78.11.112.* 2017.01.04 12:24
"w tym precyzyjnego pozycjonowania go w przestrzeni," - w badziewnym smartfonowym głośniczku? Dla kogo te bzdury?
Gość IP: 46.134.55.* 2017.01.04 13:11
najbardziej zależało by mi na tym aby pełny Windows 10 wjechał na smartfony. do tej pory było to niewykonywalne ze względów technicznych tzn sprzętowych. kto wie może w końcu się uda. trzymam kciuki
Gość IP: 83.25.65.* 2017.01.04 13:17
Myślę że pod koniec 2017 roku ukaże się normalny Windows 10 na smartfonie.
Gość IP: 77.79.212.* 2017.01.04 13:44
@Up
To tak jakby wyposażenie autobusu zapakować do taczki ;-)
Gość IP: 62.232.124.* 2017.01.04 13:49
@ UP

Sam jestes taczka.
Gość IP: 91.146.241.* 2017.01.04 15:09
Gość IP: 78.11.112.* 2017.01.04 12:24
"w tym precyzyjnego pozycjonowania go w przestrzeni," - w badziewnym smartfonowym głośniczku? Dla kogo te bzdury?

Przykro nam @gościu, że twój smartphon nie obsługuje żadnych słuchawek i musisz słuchać dźwięku przestrzennego tylko z głośniczka w nim. Pewnie masz nowego iOgryzka bez mini jacka che,che, che. Ten głośniczek jest mono czy już stereo?
Gość IP: 89.68.7.* 2017.01.04 16:08
Gość IP: 91.146.241.* 2017.01.04 15:09

żałosny jesteś trollu
przez BT też da sie słuchac i pozycjonować dźwięk
ale jak kolega napisał - nie ma to żadnego sensu
Gość IP: 80.51.168.* 2017.01.04 16:57
Gość IP: 78.11.112.* 2017.01.04 12:24
"w tym precyzyjnego pozycjonowania go w przestrzeni," - w badziewnym smartfonowym głośniczku? Dla kogo te bzdury?

Panisko z iPhonem 7? Hie hie hie :D

Gość IP: 83.25.65.* 2017.01.04 13:17
Myślę że pod koniec 2017 roku ukaże się normalny Windows 10 na smartfonie.

Pewnie chcesz odpalić Photoshopa? Oczywiście jak najbardziej popieram - każdy polski profesjonalny fotograf powinien właśnie tak edytować swoje zdjęcia - paluchem na 4,5" ekranie WXGA
Gość IP: 46.134.140.* 2017.01.05 11:52
(Vegeta) pozdrowienia do więzienia POZDRO polski majdan srajdan !!!
acomp
acomp 2017.01.05 23:08
@ Gość IP: 46.134.140.* czy gościu nie pomyliłeś adresów na swoje pozdrowienia?
AUTOR: maciej gajewski
DODANO: 04.01.2017
Tagi producenckie: qualcomm
ŹRÓDŁO: Qualcomm
LICZBA WYŚWIETLEŃ: 5509

Co:
Gdzie:
Kraj:
praca IT Polska njobs IT praca
vacatures IT Netherlands njobs IT vacatures
arbeit IT Deutschland njobs IT arbeit
work IT United Kingdom njobs IT jobs
Lavoro IT Italia njobs IT lavoro
Emploi IT France njobs IT emploi
trabajo IT Espana njobs IT trabajo

CENEO Kup Najtaniej
Kenwood KMC014 Kenwood KMC014
Dostępny w 4 sklepach
Sprawdź CENY tego produktu
Pakiet stacyjkowo, część 4-6 (DVD) Pakiet stacyjkowo, część 4-6 (DVD)
Dostępny w 1 sklepach
Sprawdź CENY tego produktu
New Matura Solutions Intermediate Teachers Book New Matura Solutions Intermediate Teachers Book
Dostępny w 3 sklepach
Sprawdź CENY tego produktu
Technics MK5 1210 Technics MK5 1210
Dostępny w 1 sklepach
Sprawdź CENY tego produktu