Krakowska firma Memax przygotowała program pod nazwą Super Sekretariat 4.0 (jego poprzednią wersję opisywaliśmy w numerze 11/97), który przyczyni się do wprowadzenia ładu i porządku w pismach przychodzących i wychodzących z firmy.
Super Sekretariat 4.0 jest podzielony na kilka modułów, które usprawnią pracę każdego biura |
Aplikacja rejestruje zdarzenia związane z odbieraniem i nadawaniem dokumentów odpowiadających specyfice pracy w biurze. Pisma można łączyć z konkretnymi sprawami, podobnie jak gromadzi się dokumenty w odpowiednio w tym celu przygotowanych teczkach. Bardo dużą zaletą programu jest obsługa mechanizmu OLE, co pozwala na osadzanie w plikach opisujących zdarzenia obiektów z innych aplikacji, zaś gdy biuro otrzyma zwykły list, wykorzystanie funkcji obsługi skanera pozwoli odciążyć archiwum firmy. Dodatkowo Super Sekretariat 4.0 posiada opcję filtrowania ułatwiającą przeglądanie dokumentów, bazę adresową, terminarz przypominający o ważnych sprawach. Do programu dodano prostą przeglądarkę stron WWW, a także opcję wysyłania poczty seryjnej na podstawie stworzonej przez użytkownika bazy adresowej.
w skrócie | |
Super Sekretariat 4.0 | |
Wymagania: PC 486; 8 MB RAM; Windows 95; ok. 8 MB na dysku | |
możliwość łączenia ze sobą dokumentów | |
współpraca z Internetem | |
obsługa mechanizmu OLE | |
obsługa skanera | |
usterki w systemie pomocy | |
Producent: Memax Systemy Komputerowe, Kraków tel.: (0-12) 413 57 75 faks: 413 21 81 e-mail: [email protected], http://kubus.memax.krakow.pl/ | |
Cena: 390 zł |
Do aplikacji wkradło się, niestety, kilka usterek. W modułach Poczta e-mail i Konfiguracja pokazywana jest pomoc odpowiednio dla Bazy adresów i Kalendarza. Jednak mimo tych niedociągnięć Super Sekretariat 4.0 powinien oddać nieocenione usługi wszędzie tam, gdzie prowadzi się obszerną korespondencję.