Ucząc, bawi

Ileż to już kartek świątecznych, zaproszeń na pokazy slajdów, naklejek na kasety i podobnych „cudeniek” było tematami workshopów… Dziś jednak zasiadamy do poważniejszych prac. Nowy Photoshop 5.0 posłuży nam do stworzenia „prawdziwej” reklamy!

Oczywiście nie będziemy pracować nad nią tygodniami, jak to czynią graficy w agencjach reklamowych. Nikt nam za to nie zapłaci. Jednak spędziwszy godzinkę z Photoshopem, na pewno czegoś się nauczymy.

Na początek kilka założeń ogólnych. Wykonujemy pracę na zadany temat i o zadanych wymiarach, dysponujemy zestawem zdjęć i mamy je połączyć w zgrabny kolaż. Reklama nie będzie zawierać wiele tekstu, lecz raczej „sprzedawać” pewną ideę: przewagę wydawnictw multimedialnych na płytach CD-ROM nad tradycyjnymi – książkowymi. O słuszności tej idei nie będziemy dyskutować, wszak to tylko zabawa.