Java i VRML

W ramach serii "Problemy współczesnej nauki" ukazała się publikacja Multimedia - Sprzęt i Oprogramowanie, będąca kontynuacją wydanego w 1998 roku tomu Multimedia - Algorytmy i Standardy. W niniejszej pozycji dokonano przeglądu standardów sprzętu, komunikacji i oprogramowania w dziedzinie multimediów. Obszerną część książki autor poświęcił na wprowadzenie w świat programowania multimedialnego w językach Java i VRML. […]

W ramach serii „Problemy współczesnej nauki” ukazała się publikacja Multimedia – Sprzęt i Oprogramowanie, będąca kontynuacją wydanego w 1998 roku tomu Multimedia – Algorytmy i Standardy. W niniejszej pozycji dokonano przeglądu standardów sprzętu, komunikacji i oprogramowania w dziedzinie multimediów. Obszerną część książki autor poświęcił na wprowadzenie w świat programowania multimedialnego w językach Java i VRML. W ramach nauki pisania programów czytelnik kolejno poznaje kolekcje danych, strumienie czy graficzny interfejs użytkownika w Javie.

W przeciwieństwie do Javy temat języka VRML nie został tak szeroko potraktowany. Mimo pewnej skrótowości z lektury dwóch rozdziałów programiści powinni wynieść umiejętność nakładania tekstur, transformowania i grupowania obiektów, modelowania powierzchni czy też przedstawiania modeli brył trójwymiarowych.

PLJ, s. 512, 42 zł
0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.