Apple nabija się z Microsoftu

Kampania reklamowa "I'm a PC", mająca ratować Vistę przed czarnym marketingiem konkurencji, kosztowała Microsoft setki milionów dolarów. Apple wyśmiewa ją w krótkim, 30-sekundowym filmiku.

Gigant z Redmond postanowił wydać aż 300 milionów dolarów na nową kampanię reklamową promującą oprogramowanie dla komputerów PC. To odpowiedź na serię spotów Apple’a z aktorami odgrywającymi role Maka i komputera z Windows. Reklamy Microsoftu są z pewnością mniej prześmiewcze, ale za to nakręcone z o wiele większym rozmachem. Biorą w nich udział zarówno zwykli użytkownicy pecetów, jak i osoby znane i popularne (na przykład Bill Gates).

Apple nie omieszkało zadrwić z wysiłków Microsoftu, publikując 30-sekundowy, niskobudżetowy klip, który można znaleźć pod tym adresem. Setki milionów dolarów w błoto? Zachęcamy do dyskusji.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.