Microsoft w końcu reaguje na złośliwości Apple’a

Gigant z Redmond ma najwyraźniej dość bycia "tym grzecznym" w swoich kampaniach reklamowych. Nowa reklama Windows "dowala" w sposób bardzo dosłowny systemowi operacyjnemu Leopard.

W bitwie marketingowej Apple kontra Microsoft, to ta pierwsza firma zawsze robiła za niegrzecznego chłopca. Kampania reklamowa promująca produkty z jabłkowym logo nierzadko złośliwie odnosiła się do produktów Microsoftu. Spoty z Redmond zazwyczaj były dość stonowane. Najnowsza reklama jednak dość jasno nawiązuje do obracającej się „piłki plażowej” zastępującej kursor w Leopardzie, gdy ten dostanie zadyszki. Czyżby nowa, agresywniejsza polityka Microsoftu?

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.