Gry MMORPG, takie jak World of Warcraft, są ostatnio głównym celem twórców wirusów

Cztery lata w wirtualnym świecie Azeroth już za nami

Dokładnie cztery lata temu Blizzard otworzył drzwi do Azeroth, czyli udostępnił graczom największą grą sieciową w historii: World of Warcraft.

Dziś Blizzard ma powody do świętowania, ale cztery lata temu nie było tak różowo. Tuż po premierze w grę praktycznie nie dało się grać: nikt nie spodziewał się takiego zainteresowania nowym MMO i serwery World of Warcraft zwyczajnie nie wytrzymywały natłoku graczy. Blizzard musiał zwielokrotnić ich liczbę, by zaspokoić nienasycony popyt tabunów fanów Warcrafta.

Dziś świętujemy 1 460 dni Azeroth, zgubionego czasu, zniszczonych związków i przybierania na wadze. Wszyscy gracze, który dziś się zalogują, otrzymają achivementa „WoW’s 4th Anniversary” oraz małego niedźwiadka polarnego jako wirtualnego kompana. Jeśli jesteś online, będziesz musiał(a) (uwaga!)

wylogować się

i zalogować ponownie. Instrukcja jak się wylogować opisana jest w tej niepotrzebnej książeczce dołączonej do pudełka z grą.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.