Konkurencja Microsoftu dla Apple Store
Gigant z Redmond pozazdrościł swojemu konkurentowi oficjalnego sklepu Apple Store. Dlatego też uruchomił bliźniaczą witrynę ze wszystkimi swoimi produktami. Niestety, nie będzie ona na razie dostępna dla mieszkańców Polski.
Microsoft Store to (spóźniona) odpowiedź na Apple Store. Witryna ma na celu dokładnie to samo, co strona Apple’a, czyli możliwość zakupu wszystkich produktów danej firmy bezpośrednio u źródła. W sklepie można zakupić zarówno sprzęt, jak i oprogramowanie (w drugim przypadku, po zakupie, możemy natychmiastowo pobrać dany produkt na swój komputer).
Niestety, witryna na razie dostępna jest tylko dla mieszkańców USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Korei. Wkrótce ma ruszyć japońska, francuska, hiszpanska i holenderska strona. Inne kraje mają się pojawić dopiero w przyszłym roku. Nie wiadomo, czy wśród nich będzie Polska.
0