Partyzantka w wykonaniu Microsoftu

Partyzantka Microsoftu w wojnie z Apple’em

Wojna Apple kontra Microsoft trwa. Obie firmy wydają miliony dolarów na promocję swoich produktów, często złośliwie nawiązujących do konkurencji. Microsoft poszedł o krok dalej i zaczął się reklamować na terytorium rywala.

Mieszkasz w Wielkiej Brytanii i wybierasz się na zakupy do sklepu Apple’a? Po drodze będziesz miał okazję dowiedzieć się, czemu to jest kiepski (według Microsoftu) pomysł. Gigant z Redmond zainstalował bowiem kioski multimedialne promujące komputery PC i produkty Microsoftu tuż obok placówek z jabłuszkiem w szyldzie.

Kioski wyraźnie nawiązują do kampanii reklamowej „I’m a PC”, która ma być odpowiedzią na mającą ośmieszać „pecety” strategię marketingową Apple’a. Wewnątrz takiego standu możemy nagrać własny klip pasujący tematyką do reklamy. Jak wiadomo, w każdej wojnie ma miejsce partyzantka, ale czy to nie przesada?

0
Źródło: AppleInsider
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.