Niedawno opublikowany firmware w wersji 2.2 rozwiązuje tylko część problemów z odbiorem 3G

Apple: „jeśli nam wierzycie, to jesteście głupi”

Apple opublikowało zdumiewającą odpowiedź na jeden z wytoczonych procesów sądowych przeciwko firmie.

Firma Apple stała się celem wielu procesów sądowych w ciągu ostatnich tygodni. Czy pozywający są oportunistami, czy faktycznie pokrzywdzonymi konsumentami? O tym zadecyduje sąd. To, co nas zdumiało, to odpowiedź firmy na jeden z pozwów.

Osiem stron dokumentu PDF to odpowiedź na zarzut 70-letniego Williama Gillisa, mieszkańca San Diego, któremu nie spodobało się hasło reklamowe promujące iPhone’a 3G, czyli „Dwa razy szybciej, dwa razy taniej”. Streszczając dokument, Apple utrzymuje, że co prawda reklama akurat jest prawdziwa, ale nikt, kto wierzy reklamom, nie powinien być traktowany poważnie.

iPhone 3G od momentu premiery ma problem z przesyłaniem danych w standardzie 3G. Apple’owi jak dotąd nie udało się rozwiązać tego problemu. Biorąc te fakty pod uwagę, a także niefortunną wizerunkowo odpowiedź producenta palmofonu, Gills ma szanse na wygraną, albowiem faktycznie produkt jest „niezgodny z opisem”.

0
Źródło: Wired News
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.