Seosutra wyjaśnia pojęcia związane z marketingiem wyszukiwarkowym przez pryzmat hinduskiej sztuki miłości

Jak w Internecie szczytować w Walentynki?

Co łączy Kamasutrę z pozycjonowaniem stron internetowych? Wbrew pozorom bardzo wiele. W obydwu przypadkach wykazać się trzeba zaangażowaniem, uczciwością i cierpliwością.

Adseo realizuje kampanię o dwuznacznie brzmiącym tytule „14. lutego Internetowym Dniem Szczytowania”. W tym celu stworzona została Seosutra.pl, która przez pryzmat hinduskiej sztuki miłości – nie unikając przy tym pikantnego humoru – wyjaśnia pojęcia związane z marketingiem wyszukiwarkowym. Podręcznik autorstwa Adseo to pięć rozdziałów, w których w łatwy sposób wyłożono podstawy wiedzy z zakresu pozycjonowania witryn www. Tytułowe szczytowanie to nic innego jak zestaw porad dotyczących działań, które należy podjąć, by wskazana strona znalazła się w czołówce witryn wyświetlanych w wyszukiwarkach internetowych. Dodatkowym wsparciem kampanii Seosutry jest słownik SEO/SEM (http://isf.pl/), który przedstawia zagadnienia  z zakresu pozycjonowania i reklamy wyszukiwarkowej już bez przysłowiowego przymrużenia oka. Osoby zainteresowane tym tematem mogą znaleźć w nim wyjaśnienie m.in. takich pojęć jak „dead link”, „meta tagi”, „Google bowling” czy „smartcontext”.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.