Celem studiów jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego

Marketing Internetowy – kolejna edycja studiów podyplomowych

IAB Polska i wiodąca polska uczelnia ekonomiczna SGH w Warszawie rozpoczynają współpracę w ramach Studiów Podyplomowych na kierunku Marketing Internetowy.

W Szkole Głównej Handlowej powstaje nowy kierunek studiów podyplomowych – Marketing Internetowy – który jest efektem współpracy uczelni ze związkiem pracodawców branży internetowej – Interactive Advertising Bureau (IAB). Zajęcia w ramach studiów prowadzone będą przez wykładowców Szkoły Głównej Handlowej oraz innych uczelni, a także przez praktyków z firm członkowskich IAB Polska, takich jak: Mindshare, Point od View, SARE, Artegence, OS3 Multimedia, Google Polska, czy Bankier.pl.

Program studiów obejmuje cztery bloki tematyczne:

  • nowoczesne zarządzanie marketingowe,
  • istota marketingu internetowego,
  • strategiczne obszary e-biznesu,
  • społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego.

6 marca 2009 roku rozpoczęła się VI edycja studium, która potrwa do lutego przyszłego roku. Inauguracja kolejnej VII edycji studiów planowana jest na październik 2009 roku. Chętni mogą zgłaszać się do dr Tymoteusza Doligalskiego (tel. kom. 601 20 24 29), odpowiedzialnego za udzielanie informacji i przyjmowanie zapisów.

Więcej informacji na stronie projektu.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.