Środowisko staje się w pełni interaktywne dzięki animacji takich elementów jak odłamki pękającego szkła, wybuchy pocisków, drzewa uginające się pod silnymi podmuchami wiatru i realistycznie silne strumienie wody

NVIDIA wyposaża PlayStation 3 w technologię obliczeń fizycznych

NVIDIA Corporation podpisała umowę licencyjną z firmą Sony Computer Entertainment na dostarczanie narzędzi oraz oprogramowania pośredniczącego dla PlayStation 3.

W wyniku umowy podpisanej pomiędzy Sony a NVIDIĄ, binarna wersja pakietu NVIDIA PhysX SDK dostępna jest już teraz dla zarejestrowanych deweloperów PS3 do bezpłatnego pobrania i użytku w sieci SCEI Developer Network.

Na pakiet programistyczny NVIDIA PhysX (SDK) składa się w pełni funkcjonalny API i silnik fizyczny, zapewniający twórcom oprogramowania, animatorom, twórcom gier i artystom kontrolę artystyczną nad interaktywnymi zdarzeniami fizycznymi pomiędzy postaciami a otoczeniem poprzez tworzenie efektów fizyki oraz ich podgląd w czasie rzeczywistym. Dzięki PhysX, gry dosłownie nabierają cech życia: środowisko staje się w pełni interaktywne dzięki animacji takich elementów jak odłamki pękającego szkła, wybuchy pocisków, drzewa uginające się pod silnymi podmuchami wiatru i realistycznie silne strumienie wody.

Kod źródłowy PhysX SDK dla PS3 oraz wszystkich innych głównych platform dla gier jest dostępny do pobrania i licencjonowania bezpośrednio ze strony internetowej NVIDIA.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.