Nawiązania do reklam Apple'a i Microsoftu już pojawiały się na YouTube - tym razem jednak akcja ma oficjalny charakter

Apple vs. Microsoft: Jabłko kontratakuje

Apple w końcu wystosował "kontrargumenty" na kampanię reklamową Laptop Hunters firmy Microsoft. Tradycyjne, w formie spotu "I'm a Mac and he's a PC".

Cztery nowe reklamy telewizyjne Apple’a kontynuują serię złośliwych docinków wobec „niestabilnych” i „niebezpiecznych” Pecetów. Spoty były szczególnie wyczekiwane przez entuzjastów technologii, bowiem Microsoft od niedawna atakuje Maka równie agresywnie, co ten dotychczas systemy Windows.

Każdy ze spotów próbuje pokazać, jak niebezpieczny i niewygodny jest PeCet z systemem Windows. Twórcy reklam naśmiewają się z codziennych kłopotów związanych z obsługą komputera bez jabłka na obudowie. Wszystkie cztery spoty prezentujemy poniżej:

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.