Drugi łowca laptopów wybiera komputer HP - przypadek, czy sekretna umowa między firmami?

Druga reklama policzkująca Apple’a

Kampania reklamowa Microsoftu o nazwie Laptop Hunters trwa w najlepsze. Drugim łowcą notebooka jest Giampaulo, który chce kupić przenośny komputer za 1500 dolarów.

Lauren, szczęśliwa posiadaczka notebooka HP Pavilion dv7, nie jest jedyną osobą biorącą udział w reklamie Microsoftu. Otóż pod nazwą Laptop Hunters kryje się znacznie większa kampania, mająca na celu stłamsić dotychczas genialnych marketingowców z firmy Apple. Drugim łowcą jest Giampaulo, który wybiera się na zakupy z 1500 dolarów w portfelu. Będąc w strefie firmy z Cupertino, Włoch chwali design tamtejszych notebooków, jednak podkreśla, że chce zapłacić za komputer, a nie za markę, wtórując tym samym Steve’owi Ballmerowi.

W końcu Giampaulo wychodzi ze sklepu Fry’s z notebookiem HP HDX 16, w którego wyposażeniu znalazły się: procesor Core 2 Duo z taktowaniem 2,4 GHz, karta GeForce 9600M GT, 4 GB pamięci RAM oraz 500-gigabajtowy dysk twardy, a wszystko to za 1100 dolarów.

Za komputer z taką samą konfiguracją, ale firmowany znaczkiem jabłuszka, trzeba zapłacić 2500 dolarów, choć otrzymujemy do tego znacznie lepszy wyświetlacz. Gra warta świeczki?

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.