Na świecie w formacie InSkin reklamowali się już między innymi LG, Nokia, Sony, Toshiba, Citroen i Guiness

Reklama w formacie InSkin po raz pierwszy w Polsce

Innowacyjny w świecie reklamy internetowej format InSkin pojawił się w ofercie sprzedażowej portalu Gazeta.pl. W pierwszych dniach kwietnia ruszyła kampania firmy Michelin.

InSkin na świecie znajduje się w ofercie takich wydawców jak The Sun czy Telegraph Media Group. Jest to interaktywna ramka reklamowa otaczająca odtwarzacz wideo. Użytkownik zainteresowany obejrzeniem całej reklamy, może w każdej chwili ją rozwinąć i zapoznać się z materiałem promocyjnym – animacją, reklamą wideo czy nawet miniaturową stroną internetową. Oglądany klip wideo jest na ten czas automatycznie wstrzymywany.

Z innowacyjnej formy reklamowej jako pierwsza w Polsce skorzystała firma Michelin, której kampania promocyjna na Gazeta.pl ruszyła w pierwszych dniach kwietnia. Media zaplanował i zakupił MEC Interaction, dział interaktywny domu mediowego Mediaedge:cia.

W ofercie reklamowej Gazeta.pl w ramach reklamy wideo znajdują się: spot reklamowy emitowany przed materiałem wideo, streaming, product placement, brand integration, Cube Online, sponsoring cyklu oraz projekty przygotowane specjalnie na potrzeby klienta.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.