Microsoft Live Search kontroluje obecnie 8,2% rynku wyszukiwarek internetowych

Microsoft wyda $80 milionów na kampanię przeciwko Google

Po udanej kampanii reklamowej skierowanej przeciwko firmie Apple, teraz marketingowcy Microsoftu obiorą za cel Google. Na nową kampanię potentat z Redmond wyda 80 milionów dolarów.

Według serwisu Advertising Age, Microsoft planuje powtórzyć kampanię reklamową skierowaną przeciwko Apple’owi, tym razem obierając za cel wyszukiwarkowego giganta – Google. To oczywiście jest związane z premierą nowego silnika, kryjącego się pod nazwą kodową Kumo, którą ostatecznie przemianowano na „Bing”.

Potentat z Redmond ma wydać od 80 do 100 milionów dolarów na kampanię reklamową, które wesprze nowy produkt firmy. Początkowo „armaty” nie będą bezpośrednio wykierowane w Google, ale mają sugerować, że coś jest nie tak z obecnymi na rynku wyszukiwarkami, kreując Binga na najlepszą alternatywę.

Ciekawe, jak na tą kampanię odpowie Google, które do tej pory nie musiało w żaden sposób reklamować swoich produktów, bowiem kontroluje większość światowego rynku wyszukiwarek internetowych. Teraz szykuje mu się potężny przeciwnik, zwłaszcza biorąc pod uwagę możliwości marketingowe.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.