
Nie ma już AMD/ATI, jest tylko AMD
Stało się – nazwa AMD/ATI oficjalnie już nie obowiązuje, a logo ATI całkowicie zniknie z nowych produktów kalifornijskiej firmy. Co więcej, AMD zapowiada nową strategię, a mianowicie podzielenie firmy na cztery działy. „Grupa produktowa”, na której czele stanie Rich Bergman, zajmie się rozwojem mikroprocesorów i procesorów graficznych. Dział o nazwie Advanced Technology Group skupi się na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych. Dwie pozostałe to – „grupa marketingowa”, prowadzona przez Nigela Dessau oraz „grupa kliencka”, zarządzana przez Emilio Ghilardiego.
Według rzecznika prasowego AMD, scalenie działu procesorów i kart graficznych pozwoli na efektywniejszą produkcję i szybsze wprowadzanie na rynek zarówno procesorów graficznych, jak i logicznych.
Seria kart Radeon będzie kontynuowana, a jedyną różnicą dla klienta końcowego będzie zmiana widniejącego na pudełku loga ATI, na AMD.