Sheila znalazła tylko jednego MacBooka Pro w cenie poniżej 2000 dolarów

Sheila kupuje laptopa do edycji wideo i… nie wybiera MacBooka

Oto czwarta już reklama Microsoftu z serii Laptop Hunters. Tym razem na zakupy wybrała się Sheila z zamiarem kupienia notebooka za 2000 dolarów do edytowania materiałów wideo.

Microsoft, tak jak króliczki Duracella, nie zamierza zwalniać tempa, ale być cały czas o krok przed konkurencją. Kolejna reklama z cyklu Laptop Hunters przedstawia Sheilę, która szuka notebooka z szybkim procesorem i sporym ekranem, nadających się do edytowania materiałów wideo. Przy budżecie wynoszącym 2000 dolarów (6600 złotych), Sheila znalazła tylko jeden komputer Apple’a, który jak się okazuje ma zbyt mało pamięci operacyjnej – tylko 2 GB.

Po krótkim poszukiwaniu, w ręce wpadł jej 16-calowy notebook HP HDX 16t. Tak więc kolejną rundę pojedynku Microsoft – Apple wygrał producent systemów Windows. Cytując klasyka – Ja wiedziałem, że tak będzie:)

Zobacz pierwszą, drugą i trzecią reklamę Laptop Hunters, a także odpowiedż Apple’a na zaczepki Microsoftu.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.