Ericsson wskazuje na to, że co każde 3 sekundy 1 osoba kupuje sprzęt umożliwiający korzystanie z Internetu a 4 inne zakładają konta w serwisie Facebook

Użytkownicy Twittera kupują więcej muzyki

Firma badawcza NPD Group opublikowała studium, z którego wynika, że użytkownicy Twittera kupują 77% więcej muzyki, niż przeciętny użytkownik Internetu.

Dane pochodzą z przeprowadzanej co kwartał sondy, dotyczącej kupowania muzyki zarówno w postaci cyfrowej, jak i na tradycyjnych nośnikach. W badaniu wzięło udział prawie 4 000 osób. Okazuje się, że jedna trzecia z nich jest jednocześnie użytkownikami Twittera, jak i klientami sklepów (33%) lub serwisów z muzyką (34%). Wśród internautów nieużywających Twittera liczby te przedstawiają się następująco: 23% dla sklepów tradycyjnych oraz 16% w przypadku zakupów online.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.