Leadtek WinFast PX9600 GT Heatpipe 512MB GDDR3

GeForce 9600 GT do najmłodszych chipsetów nie należy, jednak wydajność jaką oferuje oraz przyzwoita cena sprawiają, że cześć użytkowników nadal interesuje się tymi układami. Prezentowany dziś Leadtek oprócz wydajnego pasywnego chłodzenia posiada również bogaty zestaw wyposażenia dodatkowego w skład

Prezentowany dziś Leadtek WinFast PX9600 GT od produktów konkurencyjnych odróżnia się jedynie układem chłodzenia. Producent nie zdecydował się na modyfikację zegarów w stosunku do wersji referencyjnej. Dostajemy rdzeń pracujący z częstotliwością 650 MHz, jednostki cieniujące o taktowaniu 1625 MHz oraz 512 MB pamięci GDDR3 pracujących z zegarem 1800 MHz.

GeForce 9600 GT nie należy już do grona najszybszych procesorów graficznych.

GeForce 9600 GT nie należy już do grona najszybszych procesorów graficznych.

Dużą zaletą tej wersji Leadteka jest zastosowanie wydajnego, a zarazem pasywnego systemu chłodzenia. Dzięki ogromnemu radiatorowi karta nawet w czasie naszych testów pracowała z przyzwoitą temperaturą maksymalną – 70°C.

W grze World in Conflict wydajność GeForce 9600 GT w wydaniu Leadteka także jest przeciętna.

W grze World in Conflict wydajność GeForce 9600 GT w wydaniu Leadteka także jest przeciętna.

Kolejnym dużym plusem jest zawartość opakowania które dostajemy wraz z kartą graficzną. Znajdziemy tu wszystko, co może być nam potrzebne w czasie wykorzystywania Leadteka WinFast PX9600 GT Heatpipe w naszym komputerze. Jest tu jedna przejściówka z DVI na D-Sub, przejściówka z DVI na HDMI, kompozytowy kabel HDTV, a nawet przejściówka do zasilania karty. Do tego modelu dodawana jest również gra autorstwa Triumph Software – Overlord, która do najmłodszych nie należy.

Wyniki z gry Crysis potwierdza również benchmark 3DMark Vantage. Jedynie Zotac jest wolniejszy.

Wyniki z gry Crysis potwierdza również benchmark 3DMark Vantage. Jedynie Zotac jest wolniejszy.

Karta w testach prezentowała się bardzo dobrze. Dzięki wydajnemu i zarazem pasywnemu chłodzeniu idealnie nadawać się one może do komputerów typu HTPC. Niestety ze względu na oferowaną wydajność w nowszych grach zdecydowanie odradzamy jej używanie w rozdzielczościach wyższych niż 1680×1050.

Grzegorz Glonek

  • Oceny
    • Łączna 43
    • Wyposażenie i dane techniczne 62
    • Chłodzenie 100
    • Wydajność 38
  • Gwarancja [miesiące] 24
  • Producent chipsetu Nvidia
  • Model chipsetu GeForce 9600 GT
  • Liczba jednostek zunifikowanych 64
  • Pamięć [MB] 512
  • Wyjście HDMI brak
  • Częstotliwość taktowania rdzenia [MHz] 650
  • Częstotliwość taktowania Shaderów [MHz] 1625
  • Częstotliwość taktowania pamięci [MHz] 1800
  • Typ pamięci GDDR3
  • Szerokość interfejsu pamięci [bity] 256
  • Czas dostępu [ns] 1.0
  • Wyjścia
    • DisplayPort brak
    • Wyjście TV (PAL) S-Video
    • Wyjście TV (HDTV) - component brak
  • Wyjścia D-Sub brak
  • Wyjścia DVI tak
  • Sterowniki użyte w testach 186,18
  • 3DMark Vantage
    • 3DMark Score 5009
    • GPU Score 4185
    • GPU Test 1 12
    • GPU Test 2 13
    • CPU Score 12225
  • 3DMark06
    • 3DMark result 11322
    • SM2.0 Score 4689
    • HDR/SM3.0 Score 4426
    • CPU Score 4372
  • Crysis
    • 1280x1024
      • no FSAA | no AF [FPS] 28.0
      • FSAA 4x | AF 16x [FPS] 23.0
    • 1680x1050
      • no FSAA | no AF [FPS] 22.0
      • FSAA 4x | AF 16x [FPS] 16.0
    • 1920x1200
      • no FSAA | no AF [FPS] 17.0
      • FSAA 4x | AF 16x [FPS] 10.0
  • PT Boats: Knights of the Sea
    • 1280x1024
      • FSAA 4x | AF 16x [FPS] 22.7
    • 1680x1050
      • FSAA 4x | AF 16x [FPS] 15.4
    • 1920x1200
      • FSAA 4x | AF 16x [FPS] 6.5
  • World in Conflict
    • 1280x1024
      • no FSAA | no AF [FPS] 78
      • FSAA 4x | AF 16x [FPS] 29
    • 1680x1050
      • no FSAA | no AF [FPS] 68
      • FSAA 4x | AF 16x [FPS] 25
    • 1920x1200
      • no FSAA | no AF [FPS] 58
      • FSAA 4x | AF 16x [FPS] 21
  • Company of Heroes 1.71
    • Wbudowany test wydajności - 1280x1024
      • FSAA 4x | AF 16x [FPS] 36.0
    • Wbudowany test wydajności - 1680x1050
      • FSAA 4x | AF 16x [FPS] 27.3
    • Wbudowany test wydajności - 1920x1200
      • FSAA 4x | AF 16x [FPS] 23.8
  • Enemy Territory: QUAKE WARS
    • 1280x1024
      • no FSAA | no AF | HDR off [FPS] 94.0
      • FSAA 4x | AF 16x | HDR off [FPS] 59.0
    • 1680x1050
      • no FSAA | no AF | HDR off [FPS] 75.0
      • FSAA 4x | AF 16x | HDR off [FPS] 46.0
    • 1920x1200
      • no FSAA | no AF | HDR off [FPS] 61.0
      • FSAA 4x | AF 16x | HDR off [FPS] 37.0
  • PCMark05 (1.2.0)
    • no FSAA | aniso 1024x768
      • PCMark 9377
      • CPU 9592
      • Memory 6583
      • Graphics 14897
      • HDD 5866
  • Poziom hałasu wentylatora (2D) - zmierzony śr. [dB] 0.0
  • Poziom hałasu wentylatora (2D) - zmierzony śr. [so] 0.0
  • Poziom hałasu wentylatora (3D) - zmierzony śr. [dB] 0.0
  • Poziom hałasu wentylatora (3D) - zmierzony śr [so] 0.0
0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.