Linki sponsorowane w Google teraz po prawej stronie

Google uwydatnia reklamy w wyszukiwarce

Czy wyszukiwarka Google'a nie wydaje się wam ostatnio zbyt zatłoczona? To efekt kosmetycznych zmian, które firma z Mountain View ostatnio uczyniła.

Reklamy, a dokładniej rzecz ujmując „linki sponsorowane”, które do tej pory wyświetlały się po przy prawym brzegu strony z wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google’a, zostały przeniesione na lewą stroną (tuż przy wynikach), gdzie trzeba przyznać, są znacznie bardziej widoczne. Ten ruch być może wygeneruje nieco więcej kliknięć w reklamy sponsorów utrzymujących firmę z Mountain View. Być może ci zaczęli skarżyć się, że reklamy w wyszukiwarce nie generują odpowiedniego ruchu na ich witrynach.

Według rzecznika firmy, Google ciągle dostosowuje swoje usługi do potrzeb użytkowników, a nowe rozmieszczenie, widoczne po procesie wyszukiwania informacji, jest „sposobem na pomoc w odnalezieniu tych najbardziej potrzebnych informacji”. Cóż, musimy uwierzyć na słowo.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.