Jalou, czyli funkcjonalność Sony Ericssona i styl Dolce & Gabbany

Podczas gdy telefony sygnowane nazwami dwóch włoskich domów mody – Armani i Prada – sprzedają się jak świeże bułeczki, to para Domenico Dolce i Stefano Gabbana postanowili zmienić partnera handlowego i rozpocząć współpracę z firmą Sony Ericsson. Dotychczasowy model Motorola V3i widocznie nie spełnił wymagań włoskich projektantów.
Jalou, czyli funkcjonalność Sony Ericssona i styl Dolce & Gabbany

Tymczasem model o nazwie Jalou to stylowy, mierzący zaledwie 73 milimetry długości telefon z klapką, oferujący łączność 3G, Bluetooth z A2DP oraz 3,2-megapikselową kamerę. Oczywiście to nie wszystko – do telefonu z 24-karatowymi, złotymi wstawkami, otrzymamy ekskluzywny futerał, gadżety pochodzące z domu D&G oraz zaprojektowane przez niego słuchawki.

Do sprzedaży trafi również “zwykła” wersja telefonu Jalou, wyposażona tak, jak jej modny odpowiednik ze znaczkiem D&G, ale bez złotych dodatków i ekskluzywnych gadżetów. Otrzymamy jednak do dyspozycji ekran mieniący się w lusterko, zintegrowany krokomierz, aplikacje Google, radio FM, obsługę ActiveSync Exchange oraz, choć wyłącznie w Stanach Zjednoczonych, funkcję A-GPS z geotaggingiem.

Trójzakresowy telefon UMTS powinien zadebiutować na rynku w czwartym kwartale 2009 roku, jednak jego cena nie jest jeszcze znana.