Internetowe imperium Google'a ciągle się powiększa

„Ruszaj z Google”, czyli nowa kampania wyszukiwarkowego giganta

Google rozpoczyna nową kampanię reklamową o tytule "go Google", namawiającą zwłaszcza klientów biznesowych do korzystania z zestawu internetowych aplikacji Google'a.

„Ruszaj z Google” to tytuł nowej kampanii reklamowej wyszukiwarkowego giganta, który teraz chce skłonić jeszcze większą liczbę klientów biznesowych, do korzystania z Aplikacji Google, czyli internetowych programów do komunikacji i współpracy. W tej chwili korzysta z nich około 1,75 miliona przedsiębiorstw, szkół i organizacji, jednak znając ambicje firmy z Mountain View, doskonale wiemy, że jest to zbyt mała liczba. Dlatego w czterech dużych miastach w Stanach Zjednoczonych – Bostonie, Chicago, Nowym Jorku i San Francisco – ustawiono billboardy, które przez cztery najbliższe tygodnie będą reklamowały zestaw aplikacji.

Google uruchomiło również witrynę internetową, ukazująca korzyści z „ruszania z Google”, ale również zachęcającą tych, którzy już „poszli z Google”, aby podzielili się swoimi doświadczeniami z innymi, jeszcze opornymi.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.