YouTube wkrótce zaleje fala materiałów filmowych dostarczonych przez Time Warner

Time Warner i YouTube podpisują umowę dystrybucyjną

Największa grupa medialna świata - Time Warner - oraz największy serwis multimedialny z plikami wideo - YouTube - podpisały umową, dotyczącą dystrybucji m.in. programów TV i krótkich filmów.

Porozumienie, zawarte między gigantami świata medialnego i internetowego, umożliwi serwisowi YouTube zamieszczanie krótkich materiałów filmowych, w tym między innymi fragmentów filmów i programów telewizyjnych, licencjonowanych przez grupę Time Warner. Na mocy tej umowy, materiały dostarczane przez Time Warner będą dostępne na YouTube’ie oraz poprzez odtwarzacz Google’a, który będzie można wklejać na własne strony internetowe. Powierzchnie reklamowe w każdym klipie sprzedawać będzie Warner Bros. Entertainment and Turner Broadcasting System, natomiast zysk z tych reklam dzielony będzie między dwoma kontrahentami.

Pierwsze efekty umowy powinny być widoczne jeszcze w tym roku, jednak zakres dystrybucji obejmował będzie najprawdopodobniej wyłącznie Stany Zjednoczone.

Time Warner jest właścicielem między innymi marek AOL, Winamp, Netscape, HBO, CNN, Cartoon Network, Warner Brothers, Looney Tunes, czy też magazynów Fortune i People.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.