Nienadgryzione jabłko, czyli logo Woolworths

Czy Apple ma wyłączne prawa do wszystkich jabłek?

Apple po raz kolejny ruszyło z prawną ofensywą. Tym razem na celowniku jest australijska sieć supermarketów, której logo, według firmy z Cupertino, zbytnio przypomina ich własne.

Ostatni wniosek, który wpłynął do agencji IP Australia, przyznającej między innymi patenty na terenie Antypodów, każe zadać sobie pytanie, czy Apple już nabyło prawa do każdego jabłka, widniejącego w logo jakiejś firmy? Firma z Cupertino bowiem nie chce dopuścić, aby logo supermarketu Woolworths, które przedstawia literkę W stylizowaną na jabłko, zostało opatentowane przez sieć sklepów i przez nią wykorzystywane. Sami oceńcie, czy rzeczywiście logo Woolworths jest łudząco podobne do loga Apple’a.

Największą obawą firmy z Cupertino, jest możliwość sprzedawania przez Woolworths sprzętu komputerowego i elektroniki, korzystając ze znanego loga. A przecież wszyscy wiemy, że jeśli chodzi o owoce w IT, to Apple równych sobie mieć nie może.

Apple ma kłopoty – czy iPhone będzie zakazany w Europie?

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.