Biorąc na poważnie oskarżenia ChRL, Google zaatakował kto inny lub koncern kłamie

Google analizuje twoją aktywność w Sieci i personalizuje wyniki wyszukiwania

Google oddał w nasze ręce nowy moduł w wersji testowej do swojej wyszukiwarki. Google Social Search pozwala na spersonalizowanie wyników wyszukiwań.

Google Labs zaprezentowało testową wersję modułu Social Search. Pomysł jest prosty: ciekawsze, i bardziej spersonalizowane wyniki wyszukiwania. Przykładowo, szukasz materiałów o Warszawie, więc, między innymi, wyświetla się post z blogu twojego przyjaciela o tym mieście. Szukasz informacji o Paryżu, więc wśród wyników pojawiają się zdjęcia koleżanki w Disneylandzie.

Google Social Search próbuje sam odgadnąć jakie wyniki są dla nas faktycznie istotne i wyświetla je w jednym miejscu. Podstawą działania tej usługi jest oczywiście konto na Google, które można połączyć z innymi usługami, jak Twitter czy Facebook. Usługę można przetestować pod tym adresem.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.