Użytkownicy Sidekicka stracili wszystkie swoje dane

Użytkownicy telefonu Sidekick stracili wszystkie swoje dane prywatne, takie jak zdjęcia, wpisy w kalendarzu czy listy kontaktów. Za awarię odpowiadają serwery Microsoftu.

Serwer baz danych, który obsługiwał użytkowników telefonów Sidekick, miał bardzo poważną awarię. Problem był na tyle poważny, że posiadacze wspólnego dzieła Microsoftu i T-Mobile mogą się na zawsze pożegnać ze swoimi danymi. Microsoft przyznaje, że dane są praktycznie nie do odzyskania, aczkolwiek specjaliści od ich odzyskiwania danych wciąż pracują nad problemem.

Użytkownicy, którzy nie dokonali synchronizacji z serwerem, nie powinni restartować telefonu, bowiem wtedy narażają się na utratę danych oznaczonych jako prywatne. Według niepotwierdzonych informacji awaria wyniknęła z niekompetencji firm Hitachi i Microsoft, które podczas rozbudowy serwera wyjątkowo nie wykonali kopii zapasowej.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.