TiVo operuje w Stanach Zjednoczonych, Nowej Zelandii, Kanadzie, Meksyku, Australii, Tajwanie i Wielkeij Brytanii

Współpraca Google’a i TiVo usprawni wideoreklamy w Sieci

Google i TiVo

Na mocy umowy pomiędzy TiVo i Google, pierwsza z firm będzie anonimowo zbierać statystyki od swoich klientów dotyczące ulubionych programów w telewizji przez nią oferowanej i przekazywać Google’owi. Koncern z Moutain View z kolei będzie na ich podstawie doradzał swoim klientom w sprawach doboru treści do wideo reklam AdWords.

Żadne z danych przekazanych Google’owi nie będzie zawierać jakichkolwiek informacji pozwalających zidentyfikować pojedynczego użytkownika. Współpraca z TiVo ma doszlifować reklamowy system giganta i nie ma ukrytego dna. Tak przynajmniej zapewnia Google. Dane będą obejmować miedzy innymi uwagę, jaką użytkownik TiVo poświęca danemu programowi lub reklamie. Biorąc pod uwagę ilość subskrybentów TiVo, dane mogą okazać się bardzo cenne.