Dragon Age: Origins w rozdzielczości 5760 x 1200 pikseli – bajka

AMD publikuje filmik, prezentujący grę Dragon Age: Origins na trzech monitorach o łącznej rozdzielczości 5760 x 1200 pikseli. W tym celu użyto GPU Radeon HD 5800 oraz technologię Eyefinity.

Jak się gra w grę wyścigową na trzech 43-calowych, wygiętych monitorach już wiemy. Idąc tym tropem, AMD opublikowało filmik, na którym możemy obejrzeć grę Dragon Age: Origins, wyświetlaną przez trzy monitory o łącznej rozdzielczości 5760 x 1200 pikseli. Według Davida Baumanna z AMD, do odpalenia gry użyto system oparty na procesorze graficznym Radeon HD 5800 oraz zaawansowaną technologię ATI Eyefinity. Trzeba przyznać, że prezentacja wygląda dość efektownie i co ważne, nie wymaga tak ogromnego wkładu finansowego, jak w przypadku trzech, wygiętych monitorów NEC-a. Oczywiście, gdyby usunąć ramki byłoby jeszcze ciekawiej, ale nie ma co narzekać. Zobaczcie sami:

Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.