Facebook ma już 500 milionów użytkowników. 1/5 może martwić się o swoje wirtualne bezpieczeństwo

Facebook Week w Lookr.tv

Telewizja internetowa Lookr.tv rozpoczyna cykl programów poświęconych social media. Zainauguruje go "Facebook Week". Stacja pokaże trzy debaty poświęcone perspektywom i możliwościom serwisu oraz jego marketingowemu wykorzystaniu.

Debaty będą nadawane pomiędzy 19 a 21 stycznia na żywo o godzinie 18.00 na www.lookr.tv. Udział w dyskusji ma być otwarty dla wszystkich internautów.

Pierwszego dnia gośćmi będą Kondrad Traczyk, wydawca Facebooker.pl oraz Paweł Lipiec, autor WebFan.pl. Drugiego dnia – poświęconego marketingowi – studio odwiedzą Marta Szczpańska, Social Media Strategy Manager K2 oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny Brief. Cykl zakończy program poświęcony grom i aplikacjom na Facebooka z udziałem Lidii Janoszki z Ganymede oraz Wojtka Kalicińskiego z agencji Kaliciń scy.com. Panele poprowadzą Jacek Gadzinowski, Irena Mrozek oraz Paulina Drażba.

Najciekawsze fragmenty debat będzie można znaleźć na www.facebook.com/lookrtv. Partnerami „Facebook Week” są agencja Unigroup oraz sieć Plus – patron Lookr.tv.

Chip Online jest patronem medialnym wydarzenia.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.