Facebook zmienia twarz

Facebook zakończył beta-testy nowego wyglądu strony głównej i rozpoczął jej wdrażanie. Zmiany są wprowadzane stopniowo, użytkownik po użytkowniku.

Nowy wygląd Facebooka nie jest żadną rewolucją. Wręcz przeciwnie: władze witryny postanowiły nie zmieniać za bardzo tego, co zyskało sympatię użytkowników i skupili się na poprawianiu istniejących funkcji. Prace nad nowym interfejsem są już zakończone i wprowadzane na portal. Nie wszyscy od razu zauważą zmiany, bowiem uaktualnienie przeprowadzane jest stopniowo.

Główne zmiany, to:

  • Formularz wyszukiwarki przesunięty na lewo, pod logo Facebooka
  • Uproszczono pasek nawigacyjny
  • Zmniejszono rozmiar paska zadań
  • Usunięto nadmiarowe łącza do profili
  • Ustawienia i funkcje logowania scalono do jednego menu
  • Pasek aplikacji zniknął
  • Zmieniono system powiadomień
0
Źródło: GigaOM
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.