Google Nexus One rynkową porażką?

Pojawiły się wyniki sprzedaży palmofonu Nexus One. Niestety dla Google'a, są one dużo niższe, niż się spodziewano.

Według badań opracowanych przez Flurry, który analizuje wykorzystanie aplikacji mobilnych w Internecie, Nexus One nie okazał się hitem rynkowym – bliżej mu wręcz do klapy. W okresie 5-12 stycznia bieżącego roku wykryto w sumie 20 000 unikalnych Nexus One łączących się z Internetem. Dla porównania, w tym samym okresie czasu od premiery Flurry zarejestrowal 60 000 palmofonów HTC Magic, a nie była to duża premiera. Nie będziemy więc mówić o androidowej Motoroli MILESTONE, której po tygodniu, według Flurry, rozeszło się 250 000 i iPhone’ie 3GS, którego kupiło milion osób w trzy dni po premierze.

Należy zastrzec, że system Flurry nie należy do najdokładniejszych, więc faktyczna liczba sprzedanych palmofonów może się różnić. Tym niemniej całkiem nieźle pokazuje proporcje w stosunku do konkurencji…

A co o Nexus One myśli nasz MobileBlogger? Sprawdź!

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.