Google Nexus One rynkową porażką?

Google Nexus One

Według badań opracowanych przez Flurry, który analizuje wykorzystanie aplikacji mobilnych w Internecie, Nexus One nie okazał się hitem rynkowym – bliżej mu wręcz do klapy. W okresie 5-12 stycznia bieżącego roku wykryto w sumie 20 000 unikalnych Nexus One łączących się z Internetem. Dla porównania, w tym samym okresie czasu od premiery Flurry zarejestrowal 60 000 palmofonów HTC Magic, a nie była to duża premiera. Nie będziemy więc mówić o androidowej Motoroli MILESTONE, której po tygodniu, według Flurry, rozeszło się 250 000 i iPhone’ie 3GS, którego kupiło milion osób w trzy dni po premierze.

Należy zastrzec, że system Flurry nie należy do najdokładniejszych, więc faktyczna liczba sprzedanych palmofonów może się różnić. Tym niemniej całkiem nieźle pokazuje proporcje w stosunku do konkurencji…

A co o Nexus One myśli nasz MobileBlogger? Sprawdź!

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News