Spam i phishing przeciwko klientom PKO BP

Phishingowy atak na klientów PKO BP

Klientów banku elektronicznego iPKO ostrzegamy przed trwającym właśnie atakiem phishingowym. Włamywacze wyłudzają dane poprzez rozsyłanie spamu.

iPKO, czyli internetowa wersja banku PKO BP stała się celem ataku phisherów. Cyberprzestępcy rozsyłają spamowe maile (pisane na tyle łamaną polszczyzną, że od razu budzą wątpliwości), w których namawiają do weryfikacji danych klienta. Naturalnie, informacje te nie są wysyłane do PKO BP, a do włamywaczy, którzy dzięki naiwności atakowanych mogą się tanim kosztem wzbogacić.

Fałszywy komunikat wysyłany jest z adresu [email protected], a link w wiadomości prowadzi do strony ool-44c3ed12.static.optonline.net/pkobp.pl/, gdzie ofiara pytana jest o numer karty kredytowej, jej kod CVV i PIN.

Czytaj też: Phishing – łowienie naiwnych

0
Źródło: Niebezpiecznik.pl
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.