- Możliwość łączenia się z naszymi telefonami, komputerami i innymi urządzeniami jest uważana za podstawową potrzebę człowieka - mówi Eva Elmstedt, dyrektor działu obsługi klienta w firmie Ericsson

Dziewczyny mają w nosie smartfony

AdMob, czyli firma badająca rynek internetowy, przebadała użytkowników smartfonów, by poznać ich preferencje. Jak się okazuje, komórki z systemem operacyjnym przede wszystkim interesują mężczyzn.

AdMob sprawdził, kto bardziej lubi telefony z systemem operacyjnym: kobiety, czy mężczyźni. Metodologia badania była bardzo prosta: przebadano kto kupuje płatne aplikacje w oficjalnych sklepach dla iPhone OS, Androida i WebOS-a.

Jak się okazuje, płacić za aplikacje chcą przede wszystkim użytkownicy iPhone’ów. Połowa z nich kupuje przynajmniej jedną aplikację na miesiąc. Nawiasem mówiąc, użytkownicy iPodów z iPhone OS też chętnie kupują programy – 35 procent z nich kupuje przynajmniej jedną aplikację. Android ma się tu nieco gorzej: raptem ćwierć jego użytkowników kupuje przynajmniej jeden płatny program w miesiącu. Na trzecim miejscu uplasował się WebOS z wynikiem 20 procent.

Dziewczyny nie lubią Androida: tylko 27 procent kupujących posiadaczy palmofonów z systemem Google’a to kobiety. Jeżeli chodzi o WebOS-a, jest nieco lepiej: płeć piękna stanowi 42 procent całości. Nieznacznie wygrywa iPhone OS – 43 procent klientów App Store to kobiety.

0
Źródło: dobreprogramy
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.