Microsoft, mimo swoich starań, dalej uchodzi za nieudacznika w stosunku do Apple'a

Microsoft przegrywa wizerunkowo z Apple’em

Dla Amerykanów Microsoft nie jest synonimem innowacyjności i nowych technologii. Według badania Rasmussen Reports, tytuł ten należy się Apple'owi.

Na nic premiera Windows 7 i nadciągający Office 2010, a Windows phone możemy sobie wsadzić w nos – Apple wciąż jest uważany za najbardziej innowacyjną markę w segmencie IT.  43 procent Amerykanów widzi wizjonerstwo w działaniach Apple’a. a tylko 29 procent uznaje Microsoft za lidera innowacji. Z kolei 28 procent nie odróżnia działań obu firm.

Amerykanie o wiele wyżej oceniają też marketing Apple’a: zdaniem tylko 22 procent ankietowanych Windows 7 był dobrze wypromowany. 49 procent uważa, że mistrzem w tej kategorii jest, ponownie, Apple.

Apple zyskał szczególną przychylność młodszych osób: najwięcej entuzjastów nadgryzionego jabłka mieści się w przedziale wiekowym 18 – 29 lat.

0
Źródło: Rasmussen Reports
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.